Greek versionEnglish version
School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8
School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8

Γλ1-101 Γλωσσική Κατάρτιση I

Γλ1-101 Γλωσσική Κατάρτιση I

Υποχρεωτικό | Ώρες διδασκαλίας: 4 | Διδακτικές μονάδες: 3 | Πιστωτικές μονάδες (ECTS): 6

Περιγραφή

Το μάθημα υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση εκμάθησης της ξένης γλώσσας (ΞΓ).

Ο ρόλος των διδασκόντων είναι να:

Για την επίτευξη όλων αυτών, θα χρησιμοποιηθούν διάφορα μεθοδολογικά εργαλεία, τεχνικές, δραστηριότητες, όπως επίσης και αυθεντικό υλικό, που απώτερο στόχο έχουν την κινητοποίηση και ενεργό συμμετοχή όλων, ώστε να συνειδητοποιήσουν τις τυχόν ιδιαιτερότητες ή/και προσωπικές αδυναμίες τους και να ανακαλύψουν τον αποτελεσματικότερο τρόπο θεώρησης, αντιμετώπισης και επαφής τους με την ΞΓ.

Με την είσοδο στο Τμήμα Αγγλικής θεωρείται δεδομένη η γνώση της Αγγλικής σε επίπεδο δομών, γραμματικής, λεξιλογίου, κλπ. O ρόλος των εισηγητών του μαθήματος είναι να διδάξουν στις/ους συμμετέχουσες/οντες τρόπους που θα τις/τους βοηθήσουν να αξιολογούν τον λόγο τους (καθόλα τα στάδια παραγωγής του), για ένα ικανοποιητικό τελικό αποτέλεσμα. Κατά την διάρκεια του εξαμήνου, οι φοιτήτριες/ές θα κληθούν να λάβουν μέρος σε σειρά δραστηριοτήτων που απαιτούν αυτοσχεδιασμό ή αυθόρμητη απόκριση, ώστε να ενισχύσουν τα γλωσσικά τους αντανακλαστικά.

Αν και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στα μαθήματα βασίζεται κυρίως σε περιγραφικά και αφηγηματικά είδη λόγου, παράλληλα με την απόκτηση της δυνατότητας σύγκρισης και αντιπαραβολής κειμένων, το μάθημα θα θέσει τις βάσεις για την εφαρμογή των αρχών μάθησης υψηλότερου επιπέδου και ακαδημαϊκής γραφής.

Όριο απουσιών στο μάθημα: 5

Αξιολόγηση: Διαμορφωτική

Η τελική βαθμολογία είναι συνάρτηση της επίδοσης στις παρακάτω δεξιότητες, καθόλη την διάρκεια του εξαμήνου. Συγκεκριμένα:

1. Kατανόηση γραπτού λόγου: 20% της τελικής βαθμολογίας
2. Παραγωγή γραπτού λόγου: 50% της τελικής βαθμολογίας
3. Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου-συμμετοχή στην τάξη: 30% της τελικής βαθμολογίας

Διδασκαλία

ΕξάμηνοΤμήμαΗμέραΑπόΈωςΑίθουσαΔιδάσκων/ουσα
Χειμερινό aΤρίτη09:00 11:0001 ν.π. Δαλπαναγιώτη Θώμη
Χειμερινό aΠαρασκευή09:00 11:0001 ν.π. Δαλπαναγιώτη Θώμη
Χειμερινό bΤρίτη18:00 20:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό bΠέμπτη09:00 11:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό cΔευτέρα16:00 18:00112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό cΠέμπτη16:00 18:00112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό dΤετάρτη18:30 20:3001 ν.π. Ψωμά Θεοδώρα
Χειμερινό dΠαρασκευή18:30 20:3001 ν.π. Ψωμά Θεοδώρα
Χειμερινό eΤρίτη16:00 18:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό eΠέμπτη11:00 13:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό fΔευτέρα18:00 20:00112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό fΠέμπτη18:30 20:30112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό gΔευτέρα09:00 11:0001 ν.π. Ευσταθιάδη Λία
Χειμερινό gΤετάρτη11:00 13:0001 ν.π. Ευσταθιάδη Λία
Χειμερινό hΤετάρτη13:30 15:3001 ν.π. Χοστελίδου Θεοδώρα
Χειμερινό hΠέμπτη13:30 15:30112 π.κ. Χοστελίδου Θεοδώρα

Αρχεία μαθήματος

Course Outline