Greek versionEnglish version
School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8
School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8

Γλ1-101 Γλωσσική Κατάρτιση I

Γλ1-101 Γλωσσική Κατάρτιση I

Υποχρεωτικό | Ώρες διδασκαλίας: 4 | Διδακτικές μονάδες: 3 | Πιστωτικές μονάδες (ECTS): 6

Περιγραφή

Το μάθημα υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση εκμάθησης της ξένης γλώσσας (ΞΓ).

Ο ρόλος των διδασκόντων είναι να:

Για την επίτευξη όλων αυτών, θα χρησιμοποιηθούν διάφορα μεθοδολογικά εργαλεία, τεχνικές, δραστηριότητες, όπως επίσης και αυθεντικό υλικό, που απώτερο στόχο έχουν την κινητοποίηση και ενεργό συμμετοχή όλων, ώστε να συνειδητοποιήσουν τις τυχόν ιδιαιτερότητες ή/και προσωπικές αδυναμίες τους και να ανακαλύψουν τον αποτελεσματικότερο τρόπο θεώρησης, αντιμετώπισης και επαφής τους με την ΞΓ.

Με την είσοδο στο Τμήμα Αγγλικής θεωρείται δεδομένη η γνώση της Αγγλικής σε επίπεδο δομών, γραμματικής, λεξιλογίου, κλπ. O ρόλος των εισηγητών του μαθήματος είναι να διδάξουν στις/ους συμμετέχουσες/οντες τρόπους που θα τις/τους βοηθήσουν να αξιολογούν τον λόγο τους (καθόλα τα στάδια παραγωγής του), για ένα ικανοποιητικό τελικό αποτέλεσμα. Κατά την διάρκεια του εξαμήνου, οι φοιτήτριες/ές θα κληθούν να λάβουν μέρος σε σειρά δραστηριοτήτων που απαιτούν αυτοσχεδιασμό ή αυθόρμητη απόκριση, ώστε να ενισχύσουν τα γλωσσικά τους αντανακλαστικά.

Αν και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στα μαθήματα βασίζεται κυρίως σε περιγραφικά και αφηγηματικά είδη λόγου, παράλληλα με την απόκτηση της δυνατότητας σύγκρισης και αντιπαραβολής κειμένων, το μάθημα θα θέσει τις βάσεις για την εφαρμογή των αρχών μάθησης υψηλότερου επιπέδου και ακαδημαϊκής γραφής.

Όριο απουσιών στο μάθημα: 5

Αξιολόγηση: Διαμορφωτική

Η τελική βαθμολογία είναι συνάρτηση της επίδοσης στις παρακάτω δεξιότητες, καθόλη την διάρκεια του εξαμήνου. Συγκεκριμένα:

1. Kατανόηση γραπτού λόγου: 20% της τελικής βαθμολογίας
2. Παραγωγή γραπτού λόγου: 50% της τελικής βαθμολογίας
3. Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου-συμμετοχή στην τάξη: 30% της τελικής βαθμολογίας

Διδασκαλία

ΕξάμηνοΤμήμαΗμέραΑπόΈωςΑίθουσαΔιδάσκων/ουσα
Χειμερινό aΔευτέρα11:00 13:0001 ν.π. Γρούτκα Πασχαλίνα
Χειμερινό aΤρίτη09:00 11:00112 π.κ. Γρούτκα Πασχαλίνα
Χειμερινό bΔευτέρα09:00 11:00417 Ευσταθιάδη Λία
Χειμερινό bΠαρασκευή09:00 11:00417 Ευσταθιάδη Λία
Χειμερινό cΤετάρτη11:30 13:30112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό cΠαρασκευή09:00 11:00112 π.κ. Μπαρτζώκας Βαλάντης
Χειμερινό dΔευτέρα09:00 11:00112 π.κ. Δαλπαναγιώτη Θώμη
Χειμερινό dΠαρασκευή11:00 13:0001 ν.π. Δαλπαναγιώτη Θώμη
Χειμερινό eΤρίτη11:00 13:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό eΤετάρτη13:30 15:3001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό fΤρίτη13:30 15:3001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος
Χειμερινό fΤετάρτη11:00 13:0001 ν.π. Βογιατζής Νικόλαος

Αρχεία μαθήματος

Course Outline