Greek versionEnglish version
School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8
School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8

3ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Ευόσμου

3ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Ευόσμου

Το 3ο Δημοτικό σχολείο Ευόσμου χαρακτηρίστηκε ως Πειραματικό το 2011. Το σχολείο ιδρύθηκε και εποπτεύεται από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. και είναι το μόνο Πειραματικό Σχολείο στην Ελλάδα που εποπτεύεται από Πανεπιστημιακό Τμήμα Ξένης Γλώσσας και Φιλολογίας. Η επιλογή της Δυτικής Θεσσαλονίκης για την ίδρυση του σχολείου έγινε συνειδητά από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με κοινωνικο-οικονομικά, παιδαγωγικά και γεωγραφικά κριτήρια και έως σήμερα το 3ο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου είναι το μόνο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

To σχολείο διακρίνεται κάθε χρόνο σε διάφορους πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς. Δείτε στο παρακάτω βίντεο κάποιες από τις πιο πρόσφατες διακρίσεις του.

Το ΕΠΕΣ του σχολείου είναι πενταμελές με την εξής σύσταση:

Το 2016-2017 το 3ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου έλαβε χρηματοδότηση (Erasmus+) ύψους 272.730 ευρώ για να εφαρμόσει το CLILPrime Project, μια καινοτόμο πρόταση 3ετούς διάρκειας για τη μέθοδο CLIL.

To CLILPrime project (https://clilprime.enl.auth.gr/) αποτέλεσε πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ 5 ευρωπαϊκών σχολείων και ενός ακαδημαϊκού τμήματος, του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Α.Π.Θ. Στόχος των συνεργαζόμενων φορέων ήταν να παρέχουν στην ακαδημαϊκή κοινότητα ερευνητικά δεδομένα που αφορούν την εφαρμογή του CLIL σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και εκπαιδευτικά πλαίσια. Σκοπός μας ήταν να σταθμίσουμε την εφαρμογή της μεθόδου CLIL καταγράφοντας τις εφαρμογές του στα συγκεκριμένα σχολεία και χώρες και στη συνέχεια να περιγράψουμε τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών ακολουθώντας τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες στον χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.