Η Γεωργία Φωτιάδου είναι Μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο "Εργαστήριο Γλωσσικής Ανάπτυξης", ΑΠΘ. Η Διδακτορική της διατριβή (2010, Υποτροφία ΠΕΝΕΔ 03) διαπραγματευόταν το θέμα «Μορφολογία της φωνής και οι αλλαγές στη μεταβατικότητα στα ελληνικά: έλεγχος σε σώματα κειμένων και ψυχογλωσσολογικά πειράματα». Είναι επίσης πτυχιούχος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, ΑΠΘ (1997), κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στη Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, με ειδίκευση στη «Διδασκαλία της Ελληνικής ως μητρικής και δεύτερης ξένης», ΑΠΘ (2003, Υποτροφία ΕΠΕΑΕΚ), ενώ έχει λάβει υποτροφία ταξιδιού για επιμόρφωση στις τεχνικές ERP & οφθαλμοκίνησης (Οργανισμός Επιστημονικής Έρευνας Ολλανδίας (NOW), 2011). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη γλωσσική κατάκτηση σε μονόγλωσσους και δίγλωσσους πληθυσμούς, όπως και στην απόκτηση και ανάπτυξη δεύτερης γλώσσας. πλαίσια της ερευνητικής της δραστηριότητας έχει ασχοληθεί με τη γλωσσική επεξεργασία Γ1 και Γ2 σε παιδιά και ενηλίκους και με έρευνα σε σώματα κειμένων με τη συμμετοχή της σε ερευνητικά προγράμματα ως επιμορφώτρια ("Ένταξη παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο" (2003-1012)), ως νέος ερευνητής (στο πρόγραμμα Κ. Kαραθεοδωρής (ΦΚ 2780): Συντακτικά χαρακτηριστικά της Ελληνικής ως 2ης γλώσσας: Η περίπτωση του άρθρου και των κλιτικών (Ε.Υ.: Άννα Ρούσσου, Πανεπιστήμιο Πατρών, 2001-04)) και ως μετα-διδάκτορας (στο πρόγραμμα «ΑΡΙΣΤΕΙΑ» 2011 (πράξη 2656): Ατομικές Διαφορές στη Επίλυση της Αναφοράς: Γλωσσικές και Γνωστικές Επιδράσεις (E.Y: Ιάνθη Μαρία Τσιμπλή, ΑΠΘ, 2012-15)). Υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (2011-2012) και μέλος του συνεργαζόμενου διδακτικού προσωπικού του Σχολείου Νέας Ελληνικής, ΑΠΘ (2010-12 και 2015-). Τα ενδιαφέροντα της επιπλέον συμπεριλαμβάνουν γλωσσικές μελέτες στο φάσμα διαταραχών και συσχέτισης με τις γνωστικές διαδικασίες.