Τα μαθήματα έχουν στόχο: •να δώσουν τη δυνατότητα στις φοιτήτριες και στους φοιτητές να μάθουν για τις μεθόδους αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών στην τάξη είτε αυτή γίνεται στη διάρκεια του μαθήματος είτε στο τέλος του γλωσσικού προγράμματος, •να παρουσιάσουν τους διαφορετικούς διαθέσιμους τύπους δοκιμασιών και τη σχέση τους με την επιλεγείσα διδακτική μέθοδο, •να ερμηνεύσουν τα χαρακτηριστικά της επικοινωνιακής δοκιμασίας και τα κριτήρια στα οποία πρέπει να βασίζεται η ανάπτυξή της, •να δώσουν τη δυνατότητα στις φοιτήτριες και στους φοιτητές να μάθουν πώς να κρίνουν και να αποφασίζουν αν επιλέξουν ή θα αναπτύξουν μια γλωσσική δοκιμασία ή ένα κουίζ κατάλληλο για μια συγκεκριμένη γλωσσική κατάσταση, •να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να κάνουμε απλή στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων και να τονίσει τη σπουδαιότητα που έχει η ερμηνεία τους για μια πιο αποτελεσματική διδακτική διαδικασία, •να παρουσιάσουν μερικές εναλλακτικές μεθόδους που έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους στο χώρο της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών στην ξένη/δεύτερη γλώσσα.
Εξάμηνο | Τμήμα | Ημέρα | Από | Έως | Αίθουσα | Διδάσκων/ουσα |
Χειμερινό | Τρίτη | 16:00 | 18:30 | 112 π.κ. | Χοστελίδου Θεοδώρα |