Το μάθημα αυτό εξετάζει τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους τα οπτικά μίντια στις ΗΠΑ - κινηματογράφος, τηλεόραση, διαφήμιση αλλά και νέα μέσα (new media)-διαμορφώνουν την οπτική ματιά του κοινού για τα γεγονότα που διαδραματίζονται στη διεθνή σκηνή. O οπτικός πολιτισμός αποτελεί ουσιαστικό επιστημολογικό εργαλείο στην Αμερικανική κοινωνία του 21ου αιώνα. Το κοινό σήμερα έχει μάθει να βασίζεται στις εικόνες που μεταδίδονται με σκοπό την κατανόηση διαφόρων ιστορικών, πολιτικών, και πολιτισμικών γεγονότων. Το μάθημα διερευνά την επίδραση των ΜΜΕ σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο (γυναίκες, εθνοτικές ομάδες, εργατική τάξη) αλλά και στην κοινωνία ευρύτερα.
Αξιολόγηση: δοκίμια ή/και oμαδικές εργασίες (projects), τελική εξέταση.