Ο στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ήτριες να:
• αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες και τις στρατηγικές που απαιτούνται για αποτελεσματική μελέτη και μάθηση της Αγγλικής γλώσσας (με τη χρήση απαιτητικότερων κειμένων)
• κατανοούν την οργάνωση κειμένων και τα κρυφά νοήματα
• δουλεύουν αυτόνομα σε προβληματικές περιοχές της γλώσσας
• αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες της ανάλυσης και της σύνθεσης μέσω της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου (κυρίως λόγου που απαιτεί πιχειρηματολογία)
• βελτιώσουν περαιτέρω την ικανότητα παραγωγής προφορικού λόγου (υποστηρίζοντας απόψεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα)
• ενισχύσουν την ικανότητα παραγωγής γραπτού λόγου (γράφοντας εκθέσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεκμηριωμένο λόγο)
• γράφουν περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες
• αναλύουν διαφημίσεις
• γίνουν πλήρως ανεξάρτητοι χρήστες της Αγγλικής γλώσσας
Όριο απουσιών στο μάθημα: 5
Αξιολόγηση: Διαμορφωτική
Η τελική βαθμολογία είναι συνάρτηση της επίδοσης στις παρακάτω δεξιότητες, καθόλη την διάρκεια του εξαμήνου. Συγκεκριμένα:
1. Kατανόηση γραπτού λόγου: 20% της τελικής βαθμολογίας
2. Παραγωγή γραπτού λόγου: 50% της τελικής βαθμολογίας
3. Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου-συμμετοχή στην τάξη: 30% της τελικής βαθμολογίας