Greek versionEnglish version
School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English LOGO

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.

School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8
School of English slide 0
School of English slide 1
School of English slide 2
School of English slide 3
School of English slide 4
School of English slide 5
School of English slide 6
School of English slide 7
School of English slide 8

Γλ3-458 Προσέγγιση και Σχολιασμός Γλωσσικού Μαθήματος

Γλ3-458 Προσέγγιση και Σχολιασμός Γλωσσικού Μαθήματος

Επιλογής | Ώρες διδασκαλίας: 3 | Διδακτικές μονάδες: 3 | Πιστωτικές μονάδες (ECTS): 6

Περιγραφή

Ο στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με το περιβάλλον της αίθουσας διδασκαλίας παρακολουθώντας τη ροή μαθήματος από βιντεοσκοπήσεις που έγιναν σε αίθουσες διδασκαλίας και αναλύοντας τις μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας. Έτσι οι φοιτητές εκτίθενται σε ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας και εφιστάται η προσοχή τους σε μια σειρά από ζητήματα. Με αφετηρία τα βινεοσκοπημένα μαθήματα προσεγγίζονται θέματα που αφορούν τη διδασκαλία, όπως η υποβολή ερωτήσεων, παροχή οδηγιών, η επανατροφοδότηση της διδακτικής διδασκαλίας. Χρησιμοποιώντας στοχευμένες παρατηρήσεις, οι αυριανοί δάσκαλοι αποκτούν την απαραίτητη εγρήγορση για μια αποτελεσματική διδασκαλία ώστε με συνειδητές προσπάθειες να ενσωματώσουν και να αναπτύξουν τις παρουσιαζόμενες τεχνικές στη μελλοντική τους διδασκαλία. Ως μέρος του μαθήματος οι φοιτητές ενθαρρύνονται να κρατούν ημερολόγιο στο οποίο μπορούν να καταγράφουν τις βαθύτερες σκέψεις τους γύρω από τα ζητήματα που αναδύονται σε κάθε συγκεκριμένη διδασκαλία. Μέσω του μαθήματος αναδεικνύεται η στοχαστική διαδικασία και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί πιο αποτελεσματικά. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση

(α)  να προσεγγίσουν κριτικά το περιβάλλον διδασκαλίας και (β)  να λαμβάνουν υπόψη έναν αριθμό επιλογών διδακτικών μεθόδων που αφορούν οδηγίες, παροχή εξηγήσεων, ανατροφοδότηση της διδακτικής διαδικασίας, υποβολή ερωτήσεων, χρήση των κατάλληλων διδακτικών βοηθημάτων που θα μπορέσουν να υλοποιήσουν εύκολα σε συσχέτιση με το εκάστοτε περιβάλλον διδασκαλίας. Διανέμεται σύγγραμμα και σχετική βιβλιογραφία. Μέθοδος αξιολόγησης: Τελική εξέταση


Διδασκαλία

Το Μάθημα δε διδάσκεται στην τρέχουσα περίοδο.