School of English LOGO

Εργαστήριο Γλωσσικής Ανάπτυξης

School of English LOGO

Εργαστήριο Γλωσσικής Ανάπτυξης

Ερευνητική Ομάδα Γλωσσικής Ανάπτυξης και Διαταραχών (ΕΟΓΑΔ)

Ερευνητική Ομάδα Γλωσσικής Ανάπτυξης και Διαταραχών (ΕΟΓΑΔ)

Βασικός σκοπός της ΕΟΓΑΔ είναι να προσφέρει τη δυνατότητα στα μέλη της ερευνητικής ομάδας να συζητούν και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στη μέχρι τώρα έρευνα, όπως παρουσιάζεται σε άρθρα που θα επιλέγουν ή/και σε προσωπική τους έρευνα στο πεδίο της Ψυχογλωσσολογίας, και συγκεκριμένα στη διεπαφή της σύνταξης με τη μορφολογία, φωνολογία, σημασιολογία ή πραγματολογία σε συνάρτηση με την απόκτηση της μητρικής γλώσσας, την κατάκτηση της δεύτερης/ξένης, τη διγλωσσία και τις γλωσσικές διαταραχές (μη τυπική ανάπτυξη μητρικής γλώσσας, παθολογία λόγου).

Οι συναντήσεις κατά κύριο λόγο συνίστανται στη(ν):

  1. παρουσίαση άρθρου δημοσιευμένου σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά
  2. παρουσίαση προσωπικής έρευνας (σε εξέλιξη ή ολοκληρωμένη)
  3. παρουσίαση, με τη μορφή εργαστηρίου, πειραματικών τεχνικών/μεθόδων και εργαλείων όπως και ευρημάτων ερευνών που έχουν διεξαχθεί στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Γλωσσικής Ανάπτυξης και Φωνητικής
  4. συζήτηση πάνω σε ένα θέμα στο οποίο γίνεται εισήγηση με σκοπό να σκεφτούμε πιθανά θέματα έρευνας και τρόπους διεξαγωγής της.

Οι συναντήσεις της ερευνητικής ομάδας για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 ξεκινούν στις 12 Δεκεμβρίου 2022 και θα διεξάγονται ανά δύο εβδομάδες, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00-16:00 εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας. Παρακαλούμε όσες/οι ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε με την κ. Δημητρακοπούλου μέσω mail στο dimitm@enl.auth.gr

Οι συναντήσεις και οι όποιες αλλαγές στο πρόγραμμα ανακοινώνονται εδώ και κοινοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μέλη της ερευνητικής ομάδας. Εάν θέλετε να λαμβάνετε τις ανακοινώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιθυμείτε να κάνετε παρουσίαση, ή έχετε ερωτήσεις ή σχόλια για την ερευνητική ομάδα, επικοινωνήστε με τη Μαρία Δημητρακοπούλου.

Βρείτε εδώ το αρχείο με τις παλαιότερες συναντήσεις της ομάδας.

Αρχείο Συναντήσεων 2022-2023

8/5/2023
Penny Menekou

Hohne, E., & Jusczyk, P. W. (1994). Two-month-old infants' sensitivity to allophonic differences. Perception & Psychophysics 56 (6), 613-623.

3/4/2023
Terpsi Danavasi

Son, M. (2022) The role of modality and working memory capacity in L2 production. Language Teaching Research, 1–21. https://doi.org/10.1177/13621688221135227

20/3/2023
Viktoria Kontsioti

Vuković Stamatović, M. (2020). Vocabulary complexity and reading and listening comprehension of various physics genres. Corpus Linguistics and Linguistic Theory, 16 (3),487-514. https://doi.org/10.1515/cllt-2019-0022.

13/2/2023
Anastasia Nteri
Mousikou, P., Strycharczuk, P., Turk, A., & Scobbie, J.M. (2021). Coarticulation across morpheme boundaries: An ultrasound study of past-tense inflection in Scottish English. Journal of Phonetics 88. https://doi.org/10.1016/j.wocn.2021.101101 0095-4470/ 2021 Elsevier Ltd.

30/1/2023
Athina Kikiopoulou & Vasilina Spanou
Presentation of their research.

16/01/2023
Athina Kikiopoulou
Lázaro, M., Illera, V., García, S. & Ruíz Sánchez de León, J. M. (2022). Morphological processing of complex and simple pseudo-words in adults and older adults. Language and Cognition 14, 385–400. https://doi.org/10.1017/langcog.2022.6.

12/12/2022
Maria Dimitrakopoulou
Cheng, L.S.P., Burgess, D, Vernooij, N., Solís-Barroso, C., McDermott, A., & Namboodiripad, S. (2021). The Problematic Concept of Native Speaker in Psycholinguistics: Replacing Vague and Harmful Terminology With Inclusive and Accurate Measures. Frontiers in Psychology, 12, Art. 715843. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.715843