Άννα Αναστασιάδη-Συμεωνίδη, Αικατερίνη
Ζουραβλιόβα, Μαρία Μητσιάκη και Γεωργία Φωτιάδου |
Τα φωνολογικά λάθη στη διαγλώσσα των ρωσόφωνων μαθητών της
ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας (53-64) |
Άννα Αναστασιάδη-Συμεωνίδη και Μαρία Μητσιάκη |
Ο μορφολογικός τεμαχισμός ως στρατηγική διδασκαλίας του
λεξιλογίου της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (65-77) |
Βενετσιάνα Αστάρα |
Η κατάκτηση του άρθρου στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα:
Τάσεις και ενδείξεις για αναπτυξιακά στάδια (79-90)
|
Ελένη Λεονταρίδη, Natividad Peramos Soler και
Marina Ruiz Morales |
Η γλωσσική ικανότητα των Ελλήνων υποψηφίων στις εξετάσεις
γλωσσομάθειας DELE του Ισπανικού Κράτους: Ανάλυση και
συστηματοποίηση λαθών στην παραγωγή γραπτού λόγου. Διδακτικές
προτάσεις (91-106)
|
Μαρία Μητσιάκη και Κατερίνα Σταυριανάκη |
Διδάσκοντας την ελληνική γλώσσα σε ακαδημαϊκό πλαίσιο: Ένας
ενδεικτικός κατάλογος διδακτέων για σπουδαστές Επιστημών Υγείας
(107-118)
|
Ελισσάβετ Νουχουτίδου |
Ότι-, πως-, που- συμπληρωματικές προτάσεις στα εγχειρίδια της
Ελληνικής ως Γ2 για ενηλίκους (119-131) |
Θωμαή Ρουσουλιώτη |
Έλεγχος και αξιολόγηση της χρήσης των μη απλών λεξικών μονάδων
κατά την παραγωγή γραπτού λόγου (133-145)
|