‘Alex in Name-It-What-You-Like-Land’, Θεατρικό εργαστήρι για τους μαθητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των Φυλακών Διαβατών Θεσαλονίκης. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Λογοτεχνία, Τέχνες & Πολιτισμός στην Εκπαίδευση’ και πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2019 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Alice in ChristmasLand’, Διαδραστικό εργαστήρι για μαθήτριες και μαθητές του 8ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης Θεσσαλονίκης. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Λογοτεχνία, Τέχνες & Πολιτισμός στην Εκπαίδευση’ και πραγματοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2019 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (η αρχή και η μέση σε λίγα λεπτά)’, Bιωματικό εργαστήρι για μαθητές & μαθήτριες 11-16 χρονών. Οργάνωση: Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμιόνης, 30 Ιουλίου 2019. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘The Winter’s Tale’, Θεατρικό εργαστήρι για μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Λογοτεχνία, Τέχνες & Πολιτισμός στην Εκπαίδευση’ και πραγματοποιήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2018 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Rudolph’s Red Runny Nose’, Διαδραστικό εργαστήρι για μαθήτριες και μαθητές του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Λογοτεχνία, Τέχνες & Πολιτισμός στην Εκπαίδευση’ και πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2018 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Christmas with Grinch’, Θεατρικό εργαστήρι για μαθητές και μαθήτριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Μηχανιώνας. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της σύγκρισης εκπαιδευτικών συστημάτων του 19ου και του 21ου αιώνα για το μάθημα ‘Ρεαλισμός & Αγγλικό Μυθιστόρημα’, και πραγματοποιήθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2017 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘To φύλο και η κατασκευή του: Από το Ορλάντο της Woolf στην Judith Butler και από την Butler σε εμάς’, παρουσίαση, συζήτηση και βιωματικό εργαστήρι, 4ο Φεστιβάλ σεξουαλικότητας ΑΠΘ, ΣΘΕ, 21 Μαΐου 2016. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Όπως μας αρέσει: Από την Αγγλία του Shakespeare στην Ελλάδα του σήμερα’, Θεατρικό εργαστήρι για μαθήτριες και μαθητές λυκείου. Το Εργαστήρι πραγματοποιήθηκε από πρωτοετείς φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος Αγγλικής στο πλαίσιο του προγράμματος ‘ΑΠΘ την Κυριακή’, Μάιος 2015. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Sea Changes’, Θεατρικό εργαστήρι για ενήλικες βασισμένο στην Tρικυμία του Shakespeare. Σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Θεατρικό εργαστήρι’ και πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαΐου 2014 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Μένουμε, επιμένουμε και χορεύουμε! Περηφάνια και Προκατάληψη 200 χρόνια μετά’, ομιλία και χορευτική εκδήλωση με τη συμμετοχή φοιτητριών του Τμήματος Αγγλικής στο πανελλήνιο συνέδριο PALSO, 29 Αυγούστου 2013. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Jane Austen Today’, Βιωματικό εργαστήρι για μαθήτριες και μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης. Το εργαστήρι σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του μαθήματος ‘Ρεαλισμός και αγγλικό μυθιστόρημα’ και πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2013 από φοιτήτριες και φοιτητές που συμμετείχαν στο μάθημα. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Α Tale of Two Cities: Dickens Today’, Βιωματικό εργαστήρι για μαθήτριες και μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Το εργαστήρι πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες μετά από πρόσκληση της Ένωσης Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Σερρών, στις 28 Απριλίου 2012. Συμμετείχαν φοιτήτριες και φοιτητές που παρακολουθούσαν το μάθημα ‘Θεατρικό εργαστήρι’. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘“Girls Babble, Tattle, Prattle … Boys Talk”: Poetry, Language and Gender in the EFL Class’, Σεμινάριο ποίησης για εκπαιδευτικούς. Διοργάνωση: Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Βορείου Ελλάδας (ΕΚΑΔΕΒΕ). 5 Φεβρουαρίου 2020. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Exploring Gender Roles in the EFL Classroom through Shakespeare’s The Winter’s Tale’, Bιωματικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς. Διοργάνωση: Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Σερρών, 15 Απριλίου 2019, Σέρρες. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Playing with Poetry’, Σεμινάριο ποίησης για εκπαιδευτικούς. Διοργάνωση: Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης & Χαλκιδικής, 6 Νοεμβρίου 2017. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘“Be not afeard’: How to Invite Shakespeare to your class!” Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Διοργάνωση: Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, 21 Φεβρουαρίου 2017, Βέροια. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Teaching with Literature and Drama’. Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Διοργάνωση: TESOL Μακεδονία-Θράκη, Βόρεια Ελλάδα, 15 Ιανουαρίου 2017. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘“Μυρωδιές ηδονής και οδύνης”: Παιχνίδι με τον φόβο μέσα από την Τρικυμία του Shakespeare’, Θεατρικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διημερίδας για τον Shakespeare που οργάνωσε το Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, 16 Δεκεμβρίου 2016. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Οι μαύρες τρύπες του Shakespeare’, Θεατρικό εργαστήρι για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διημερίδας για τον Shakespeare που οργάνωσε η Μακεδονική Ένωση Εκπαιδευτικών Αγγλικής Σερρών, Σέρρες, 16 Απριλίου 2016. Επιμορφώτρια Καθηγήτρια: Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
Πρόσκληση σε τσάι: Aφηγήσεις & επαναφηγήσεις της κουλτούρας του βιασμού, Βιωματικό εργαστήρι στο πλαίσιο του εορτασμού της μέρας της γυναίκας. Οργάνωση: Επιτροπή Ισότητας των Φύλων του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Εργαστήρι Αφηγηματικής Έρευνας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας, 6 Μαρτίου 2020. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
Βιωματικό Εργαστήρι πάνω στο Χειμωνιάτικο παραμύθι του Shakespeare, Κρατικό Θέατρο Βόρειας Ελλάδας, 16 Δεκεμβρίου 2018. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
Alternative Dickens: Tales of Two Cities (Ντίκενς αλλιώς: Ιστορίες δύο πόλεων), presented on May 29 & 30 in Thessaloniki & May 31, 2012 in Serres (https://epp.web.auth.gr/?p=662, https://www.typosthes.gr/culture/28377-2012-05-18-18-39-47, https://www.facebook.com/events/385637691486507/, https://englishteachersinserres.blogspot.gr/2012/06/31-05-2012.html, www.balddickens2012.blogspot.com). Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
Barker + Bald: 4 + 2 αντικείμενα υποδούλωσης (4 + 2 Objects of Submission), June 8 & 9, 2013
'Hard Times, Athena!', a creative protest against Athena I plan, March 8, 2013. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
'Don't Like It? Change It!', September 27, 2012, a poetry happening with students from the Bald Theatre and the poetry group 'Breathe in Experience, Breathe out Poetry', in cooperation with the ‘100,000 POETS FOR CHANGE’ organization in California. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
As We Like It, Θεατρικό δρώμενο βασισμένο στο έργο του Shakespeare As We Like It, με τη συμμετοχή πρωτοετών φοιτητριών/των που συμμετείχαν στο μάθημα ‘Drama Workshop’. Παρουσιάστηκε στο Pinewood American International School, στις 20 Φεβρουαρίυ 2012. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
‘Λυσιστράτη: Πρόβα ειρήνης’, συμμετοχή του Bald Theatre στη διεθνή ειρηνική διαδήλωση κατά του αφοπλισμού του Ιράκ, 3 Μαρτίου 2003. Συντονίστρια: Καθηγήτρια Κατερίνα Κίτση-Μυτάκου
Διοργάνωση Επιμορφωτικής Ημερίδας με τίτλο: ‘Περιβάλλον και Οικολογία στην Εκπαίδευση’, 13 Ιανουαρίου 2018
Διοργάνωση Επιμορφωτικής Ημερίδας με τίτλο: ‘Εκπαίδευση, μετακίνηση και διαπολιτισμικότητα’, 14 Ιανουαρίου 2017
Διοργάνωση Επιμορφωτικής Ημερίδας με τίτλο: ‘Λογοτεχνία, Τέχνη και Τεχνολογία στην Εκπαίδευση’, 10 Δεκεμβρίου 2015
Διοργάνωση Επιμορφωτικής Ημερίδας με τίτλο: ‘Λογοτεχνία και Τέχνη στην Εκπαίδευση’, 13 Δεκεμβρίου 2014